📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

25 August 2015

Review: Pure Aloe Vera

Ro only

 Ați văzut până acum sticluțele de Pure Aloe Vera?
Am testat-o și eu si acum vin cu cateva concluzii și sfaturi.

Ca o mica introducere, stiu sigur ca pana acum ati folosit o multime de produse cosmetice care aveau in compozitie aloe.

Aloe e una dintre plantele minune, care tratează foarte multe afecțiuni ale pielii, conține o mulțime de compuși benefici pielii, cum ar fi vitamine, minerale, aminoacizi, enzime, antioxidanți dar și acid salcilic.

 Iată câteva întrebuințări principale:


  1.  Hidratare- hidratează epiderma, iar studiile au demonstrat că pătrunde până în straturile profunde ale epidermei. 
  2.  Astingent- în loc de tonic, curată (chiar și demachiaza) și ajută la păstrarea fermității pielii.
  3.  Împotriva arsurilor solare- dacă până acum pentru arsurile solare foloseați doar iaurt, dați-i o șansa și acestui produs!
  4.  Depigmentează- dacă ați citit mai sus faptul că aloe conține și acid salcilic, deja ați dedus că poate trata sau ameliora petele pigmentare și de bătrânețe. 
  5. Acnee și cicatrici- ajută la tratarea acneei și a cicatricilor acestora. 
  6. Antirid- conține atât vitamină C cât și vitamină E, ambele perfecte pentru tratarea ridurilor fine. 
  7. Protecție - aloe acționează ca o barieră între piele și factorii de mediu, așa că poate fi un excelent înlocuitor al cremelor de zi.
  8.  Poate fi aplicată pe răni, vânătăi sau tăieturi, fiind un excelent antibacterian. 


 Eu am folosit de multe ori aloe pur și simplu, ca atare, storcând o frunză din planta de aloe și aplicând-o direct sau cu o dischetă demachianta pe piele, fie pentru ca era pielea  afectată și doream o îmbunătățire, fie ca și astingent/ tratament pentru o piele mai fină și mai luminoasă.

 Deci, puteți folosi și voi sucul de aloe că mine, că atare, fără să-l amestecați cu nimic altceva.

 Pure Aloe Vera de la Aubrey conține atât sucul de aloe pur, dar și alte câteva ingrediente naturale, printre care și acid citric.
 E recomandat să îl păstrați la frigider după desigilare, atât pentru o conservare mai îndelungată, dar și pentru un plus de efect răcoritor.


 Eu l-am folosit atât ca tonic ( e perfect, nu e lipicios, e suficient de fluid pentru a-l aplica cu o dischetă și ador mai ales faptul că simt efectul calmant). În general, vara îmi simt tenul foarte sensibil și iritat. Nu e ceva care să se vadă la nivelul pielii, doar o senzație generală de disconfort la nivelul tenului.
 Alte ori l-am aplicat cu un burețel sau direct cu degetele, masând intens tenul.
L-am pastrat la frigider și într-adevăr, efectul e maxim răcoritor și plăcut.

 Cantitate: 118 ml
 Miros: inodor
 Ambalaj: simplu și ușor de utilizat
 Link: http://aubrey-organics.ro/





Please follow me :



Vote my Looks:

No comments:

Post a Comment

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤