📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

10 June 2016

Gadgeturi chinezești geniale: mini-mașina de cusut

În articolul precedent v-am povestit despre peria de îndreptat părul. Tot de pe Dresslink am comandat si mini-mașina de cusut, care, spre surprinderea mea, chiar funcționează.
Nu știu dacă am menționat, dar mașina de cusut costa $1.20!! Iar transportul costă $1.27.
Coletul mi-a ajuns la poșta normală și sunt mult mai mulțumită când e așa, pentru că, la posta vamală cozile sunt încă destul de lungi, însemnând că trebuie să pierd cel puțin 30-45 de minute ca să ridic un colet.

Pe Dresslink, pe lângă haine, încălțăminte și accesorii, găsiți o mulțime de astfel de gadgeturi. Îmi imaginez că nu toate sunt funcționale sau utile, dar eu, în prima comandă de acest gen, cred că am avut noroc.
Mașina de cusut funcționează după un principiu destul de simplist, dacă stați să o analizați, coase cu o singura ața, cu o suveică normală de mașină de cusut.
Cusutul efectiv se face prin mișcări simple, ca și cum ați capsa ceva. La final, trageți ușor de de ea, pentru a tăia ața, având un fel de cutter la capăt.

În fine, procedeul e super-simplu, nici măcar nu e nevoie să știți să folosiți o mașină de cusut pentru a vă descurca cu aceasta.
Puteți și regla mărimea pasului cu care veți coase.


În pozele de mai jos vedeți cum coase:






Ca un mic defect pe care l-am observat e faptul că se mai desface din carcasă și când coaseți, dacă nu sunteți atenți. E normal să se desfacă, ca să umblați la ea, însă era mai bine dacă exista o piedică sau un sistem care să împiedice să se deschidă prea ușor.
Din partea mea are nota 9,5.
Sunt foarte mulțumită și mi se pare utilă, mai ales dacă trebuie să coaseți, să reparați piese pe care nu le puteți pune la mașina de cusut, cum ar fi materialul la o canapea sau altă piesă de mobilier.
Iar prețul încă mi se pare incredibil. Aș fi dat lejer de 10 ori mai mult și nu mi-ar fi părut rău.

O găsiți pe Dresslink aici: http://goo.gl/KUwlPo


Please follow me :



Vote my Looks:

2 comments:

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤