📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

23 October 2016

5 Seriale din Genul Mister care dau Dependență din 2016

Categoria de seriale care îmi place cel mai puțin este clar Dramă- cu câteva excepții, dacă e dramă psihologică sau film polițist, probabil că îi dau o șansă. Dar în general, nu îmi plac filmele care mă întristează.
La polul opus, cel mai mult mă entuziasmează filmele din genul Mister, fie că au un tipic polițist sau nu, pentru că îmi place la nebunie să încerc să descopăr misterul înainte (înaintea personajelor din film).
În ultima vreme am găsit câteva seriale care m-au făcut să ma uit episod după episod și să îmi pierd nopțile.

Ultimul dintre ele este American Gothic.


American Gothic 2016

Familiile bogate au întotdeauna câteva secrete murdare, însă această familie descoperă că unul dintre ei este un renumit criminal în serie. Filmul urmărește fiecare personaj și ne face să ne întrebăm dacă ar putea fi criminalul. Dacă acțiunea în sine e posibil să vi se pară puțin plictisitoare și dacă ați reușit să vă dați seama cine este criminalul, ei bine, finalul vine desigur cu o răsturnare de situație la care nimeni nu se aștepta.
Nota mea: 9/10


Stranger Things


Despre Stranger Things am scris deja aici, însă merită inclus în top.


Dead of Summer


Dead of Summer are clar și influențe horror. Dacă l-am judeca strict după acest aspect, aș putea afirma că e unul dintre cele mai proaste filme horror. Însă privit mai de aproape, felul în care este prezentat fiecare personaj, inclusiv întrepătrunderea scenelor din prezent cu cele din trecutul fiecărui tânar e foarte interesantă. Iar până la final n-o să aveți nici cea mai vagă idee cine e criminalul. Din nou, mi-a plăcut foarte mult faptul ca acțiunea e plasată în 1980, iar îmbrăcămintea, locurile sunt foarte bine prezentate în acest context. Toată acțiunea are loc într-o tabără pentru  copii- pentru că am fost în tabere școlare, și e ceva mereu înspăimântător atunci când pentru primele dăți pleci de acasă pentru primele dăți fără părinți, pot spune că a avut un ecou mai puternic acest serial, pentru mine
Nota mea: 7/9


Scream: The TV Series


Scream a început în 2015, dar parcă sezonul 2 a fost chiar mai surprinzător decât primul
Dacă ați văzut deja primul sezon, faptul că reușești să supraviețuiești unui criminal în serie, nu înseamnă neapărat că grijile tale s-au terminat. De asta se vor convinge și grupul de liceeni, atunci când devine evident că a existat un complice al crimelor inițiale. Toată lumea are secrete, iar felul în care criminalul adoră să interacționeze cu victimele sale îmi amintește de Pretty Little Liars.

Cel mai interesant mi se pare felul realist în care Audrey și Noah analizează criminalul folosindu-se de toate clișeele  filmele horror. Tot ei se vor transforma inevitabil în detectivii care vor fi atât de aproape să dezlege misterul.

Dintre toate, acesta mi-a plăcut cel mai mult, așa că nota mea este 10/10



The Living and the Dead

Deși aparține mai mult genului horror și drama, eu am rămas destul de impresionată de suspansul cu care te atrage de la episod la episod.
Povestea filmului se centrează pe viața unui cuplu tânăr care moștenesc o fermă pe care se decid să o administreze. Însă la puțin timp, încep să apară diverse fenomene inexplicabile. Acest serial mi-a plăcut pentru că mi se pare extrem de asemănător cu The Shining. Să-mi spuneți dacă vedeți similitudinile. Sfârșitul e puțin cam previzibil, însă până atunci e suspans și iar suspans.
Nota mea: 6/10, dar merită totuși văzut



Mențiuni:
Slasher nu mi s-a părut chiar așa de bun, dar nici foarte rău, deși e cotat foarte bine, iar The Killing, pe care încă nu l-am terminat nu m-a încântat chiar așa de tare pe cât mă așteptam, dar recunosc că aveam așteptări foarte mari. Cred ca The Killing mi-a plăcut mai puțin  și din cauza actriței principale, care pur și simplu îmi e antipatică și nu pot trece peste faptul că tot sezenul 1 a mestecat ceva aproape în fiecare scenă. Așa că nu le-am inclus în acest top. 

Nici pe How to get away with Murder nu l-am inclus în top, dar asta pentru că doresc să îi dedic un articol separat. Și da, faima lui nu e exagerată- e bun!


Please follow me :



Vote my Looks:

7 comments:

  1. Nu recunosc niciun serial. Eu am ramas la clasice: csi, ancheta militara,bones.

    ReplyDelete
  2. Nici eu n-am inteles de ce Slasher e asa de bine cotat...
    Mie mi-a placut The Living and the Dead, desi nu sunt adepta genului.

    ReplyDelete
  3. Nu am vazut niciunul, dar am si eu cateva favorite :)

    ReplyDelete
  4. Le adaug si pe acestea pe lista! Momentam mai am timp de Crminal minds si de Supernatural.

    ReplyDelete
  5. Prison Break cred ca a fost singurul serial urmarit si nici la ala nu am vazut toate sezoanele. Sunt atat de ocupata si fac diverse incat chiar nu am avut timp sa ma uit la seriale. Mi-ar place sa gasesc unul care sa fie pe placul meu si sa il urmaresc in timpul liber

    ReplyDelete
  6. Frumoasa lista. O sa le vizionez. Adriana Ivan

    ReplyDelete
  7. din serialele enumerat de tine nu am vazut nici unul :) cred ca le pun pe lista de asteptare, sa termin ce am de vazut acum.
    Multumesc pt idei!

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤