📧 Contact me at dumitru9catalina@yahoo.com

21 October 2016

7 Creme de Mâini pentru Sezonul Rece

Ro only
Sezonul rece aduce cu sine nevoia obsesivă de cremă de mâini.
Dacă sunteți ca mine, aveți trei mari pretenții de la o cremă de mâini: să ”super-hidrateze”, să nu lase mâinile uleioase și să aibă loc în geantă- deci exclus ambalajele  xxl.

Sunt foarte multe creme pe piață care sunt foarte bune, însă eu mă voi limita în a le descrie pe cele pe care le folosesc acum.

Unele sunt foarte ieftine, cum ar fi cea de la Balea, altele sunt muuuult mai scumpe și o să vă spun dacă se merită sau nu.


Gloves in a Bottle

Gloves in a Bottle, nu doar că hidratează dar poate rezolva multe probleme, inclusiv iritațiile chimice. O recomand și pentru că are o textură extrem de interesantă, ai senzația că se transformă în pudră, în contact cu pielea, nu e grasă și face minuni în cazul pielii cu probleme. E dintre cele care costă mai mult decât o cremă fără pretenții, dar merită. 
Oferta curentă e 2 loțiuni de 240 ml la 108, 28 lei


Ivatherm

Crema de mâini de la Ivatherm, nu doar că hidratează bine, are ambalajul de 50 ml, dar și miroase superb. Are o textură fluidă și se absoarbe foarte repede și bine.
Costă 30 de lei.


Balea

Aceasta e varianta travel size, cea mare are 100 ml, iar aceasta 30 ml. A costat în jur de 3-4 lei, miroase foarte frumos, e fluidă, însă pentru hidratare, trebuie reaplicată destul de des.

Per total, e bunișoară, mai ales că ambalajul micuț o face indispensabilă. Serios, o poți păstra și în portofel.

Caudalie

Cremă de mâini și unghii, una din preferatele mele, pentru că în primul rând miroase foarte- foarte bine- un amestec de aromă citrică- ca de lime, amestecat cu kiwi sau ceva floral dar și fructat în același timp. Hidrateaza bine, se absoarbe rapid în piele. Dragoste la prima utilizare.
Are 50 ml.
Costă în jur de 50 de lei, o găsiți de exemplu pe Aoro.


Perlier

Cremele Perlier sunt foarte bune. Posibil printre cele mai bune de pe piață. Genul care tratează probleme ale pielii, dispar instant iritațiile, roșeața sau aspectul de piele îmbătrânită. Clar în topul favoritelor mele, însă în mod suprinzător, toate trei miros destul de asemănător, deși sunt din game diferite, și oricum, miros destul de banal, a cremă doar ușor parfumată.
De la Perlier aveam așteptări mai mari la arome, mai ales că gelurile de duș și săpunurile miros incredibil. Oricum, rămân niște creme extrem de bune.  În trecut am avut-o și pe cea de miere, care a fost cam la fel ca acestea. Avantaj- trebuie să aplicați o cantitate extrem de mică, pentru că hidratează intens, cu adevarat intens și efectul e de durată.
Cantitate 75 ml.
Preț: destul de ieftine pe eMag, în jur de 20 lei, însă au puține sortimente.



Care sunt preferatele voastre? Ce ați recomanda?




Please follow me :



Vote my Looks:

8 comments:

  1. Nu am studiat niciodată cremele de maine asa de in amanunt. Multumesc pentru descrieri.

    ReplyDelete
  2. Ce frumos le-ai prezentat. Un pas in fata cand iti auzi numele :-p

    ReplyDelete
  3. WOW! Ce de creme!!! Felicitari pentru ampla descriere!

    ReplyDelete
  4. Recunosc cu durere si cu rusine ca nu prea folosesc crema de maini. Am una de la Alessandro care face minuni si e mereu de partea mea. Face intr-o noapte cat in 10 zile. Trebuie sa ma mobilizez mai des sa o folosesc, mai ales acum ca vine iarna.
    Insa ma bucur de piele fina cu minim de ingrijire.

    ReplyDelete
  5. Numai produse de calitate! Pentru Gloves in a Bottle am doar cuvinte de lauda!

    ReplyDelete
  6. Ce de creme de mâini ai!!! Eu folosesc ce este la oferta de obicei si imi iau din DM, Carrefour sau Kaufland. Gloves in a bottle am încercat-o si eu si este crema tratament minune

    ReplyDelete
  7. Pe toate am sa ti le ''fur'', am si eu ceva creme de maini dar nici una din cele mentionate de tn...a cea de la Gloves in a Bottle.

    ReplyDelete
  8. Am avut si eu Gloves in a Bottle, dar ea nu are rol de hidratare, ci de protectie.

    ReplyDelete

Leave a comment with your opinion or just copy and paste one of these hearts ♡ 💗 💙 💟 💛 ❤